Jemputan BBQ Forum Putra-Mahkota.com

Oleh Khair@BSP

Bagi penduduk Bandar Seri Putra (BSP), Bukit Mahkota(BM) dan Taman Impian Putra(TIP) (serta kawasan sekitarnya), forum Putra-Mahkota.com (PMC) adalah tempat lepak siber yang biasa dikunjungi. Di forum ini, banyak informasi terkini diperolehi sama ada berkaitan aktiviti setempat, maklumat keselamatan, pengiklanan dan sebagainya dapat diakses oleh pengguna.

Forum PMC juga telah dikategorikan mengikut kawasan taman di BSP, BM dan TIP. Setiap taman boleh bertukar-tukar pendapat melalui kategori taman mereka sendiri. Manakala, maklumat dan perbincangan yang lebih am juga boleh diikuti dalam forum tertentu seperti kategori politik, iklan dan sebagainya.

Antara topik yang hangat dibincangkan adalah masalah sekolah anak-anak, kemudahan awam dan politik semasa. Ini menyebabkan isu-isu di PMC hangat dan dikunjungi ramai.

Sehingga hari ini, jumlah forumer berdaftar adalah seramai 1864 dan ditambah dengan jumlah pelawat, PMC pernah mencecah 5731 pengguna pada 26-01-2010, 13:21:55.

Sempena setahun lebih kewujudan PMC (Mei 2008), warga PMC akan mengadakan "BBQ @ PMC FORUMER" pada tarikh yang belum ditetapkan lagi tetapi mungkin dalam bulan Mei atau April. Semua forumer PMC dijemput sama untuk memeriahkan suasana. Bayaran sebanyak RM20.00 akan dikenakan bagi setiap keluarga dan sebarang sumbangan dalam apa sahaja bentuk amatlah dialu-alukan.

Maklumat lanjut boleh diperolehi seperti dibawah.

=====================================

Sumber: http://putra-mahkota.com/forum/index.php?topic=3372.msg35231#msg35231

salam...

nampaknya makin ramai yg memberi sokongan terhadap program ini.

Dengan segala hormatnya, kawan mewakili rakan-rakan ingin mengundang semua moderator PMC untuk turut serta dalam program BBQ@PMC FORUMER. Selain itu, kawan juga berbesar hati sekiranya semua tuan moderator dapat menyumbang idea dan cadangan untuk program ini. Jika ada apa-apa yang boleh dikongsikan bukan untuk tatapan umum boleh PM kawan secara peribadi....

Untuk kepada yang telah berdaftar....

Buat masa ini cadangan Yuran penyertaan adalah RM 20.00 ....jika ada yang berniat untuk menyumbang lebih adalah sangat-sangat dialu-alukan..

Menu Utama

Nasi Goreng Cina
Kambing Bakar
Kepak Ayam
Air Oren
Teh Tarik

(Bergantung pada kutipan)

kalau ada nak sponsor lagi cantek...

Untuk urusan pembayaran ....bank-in ke CIMB Curent Account 04 1600 0036 8057 MAMAT ENDUT (Pinjam account pengerusi persatuan penduduk sek 5)

Lepas bank-in SMS nama & no transaksi....ke O12-3919853 (Hanya untuk urusan BBQ sahaja) Grin Grin

pertanyaan dan cadangan bincang dalam thread ni..

terima kasih .

====================================================

0 comments :